Overslaan naar content

IT Support Medewerker

  • Hybride
    • Amersfoort, Utrecht, Nederland
  • € 2.850 - € 3.150 per maand
  • IT

Functieomschrijving

Als IT-support medewerker/ werkplekbeheerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze interne eindgebruikers via JIRA Service Management en face to face. Naast het dagelijks beheer en ondersteuning, draag je ook bij aan onze interne IT-projecten. Ons team bestaat uit 4 collega’s die allen hun eigen specialisme hebben. Naar gelang je ambitie zijn er op den duur mogelijkheden voor je om je verder te ontwikkelen binnen IT Servicemanagement of elders binnen de Mobility Invest Group.

Wil jij werken bij een inclusieve, dynamische organisatie waar je echt het verschil kunt maken? Bij Mobility Invest Group draait alles om samen doen, betrouwbaar, verbeteren. Je komt terecht in een snelgroeiende organisatie waar jouw ideeën écht gehoord worden en je de ruimte krijgt om te leren en impact te maken – of je nu ervaren bent of net begint. We zijn een erkend inclusief werkgever in Amersfoort: bij ons is iedereen welkom, ongeacht je achtergrond.

Wij bieden jou!

  • Een salaris van 2.850 tot 3.100 bruto per maand (op basis van 40 uur), afhankelijk van jouw kennis en ervaring;

  • Dagelijks een verzorgde lunch, een eigen grand café met wekelijkse borrels, leuke teamuitjes en personeelsfeesten;

  • Een fijne werkomgeving op loopafstand van het centrum en station van Amersfoort;

  • Vitaliteit op de werkvloer: stoelmassages, een voetbal- en padelteam, en nog veel meer;

  • Nog meer goede arbeidsvoorwaarden, zoals een premievrij pensioen, een zakelijk ov-reiskaart (tweede klas), fietsvergoeding en opleidingsbudget om jezelf te blijven ontwikkelen;

  • Een open werkomgeving waarin samenwerken, humor en elkaar helpen vanzelfsprekend zijn;

  • Een informele organisatie waar je je welkom voelt. Wij geloven dat de kracht van diversiteit en inclusiviteit de kwaliteit van ons werk verhoogt.

Wat ga je doen?

  • Het aannemen, registreren en oplossen van IT-problemen via ticketsysteem (JIRA);

  • Het verhelpen van storingen en problemen, zowel op afstand als op locatie;

  • Het uitvoeren van wijzigingsverzoeken;

  • Installeren, configureren en beheren van werkplekken (laptops, desktops, mobiele apparaten en randapparatuur);

  • Werken met Entra ID en Intune;

  • Ondersteunen van collega's bij het gebruik van systemen, software en hardware;

  • Zorgen voor een actuele en veilige ICT-werkplek door updates en onderhoud;

  • Signaleren van verbeterpunten en meedenken over innovaties in werkplekbeheer.

Hoe een werkdag eruit kan zien

Je werkdag begint met het openen van het ticketsysteem JIRA en jij bepaalt samen met het team welke tickets prioriteit hebben en voorrang krijgen. Daarnaast zorg jij ervoor dat alle systemen goed werken en draagt jij samen met het team bij aan het opsporen, voorkomen en het oplossen van storingen. Indien nodig doe jij bestellingen via je Teamlead bij onze hardware leverancier en ga je aan de slag met het identificeren van een technische verbetering in een applicatie. Je controleert regelmatig of alle werkplekken in goede staat zijn en dat de laatste updates geïnstalleerd zijn. En als een collega bij je binnenloopt met een probleem aan de laptop? Dan help je het probleem op te lossen. Kun je het probleem niet direct verhelpen? Dan geef je de collega tijdelijk een andere laptop mee zodat hij/zij gewoon door kan met werken. Jij fikst ondertussen het probleem en houdt de collega hiervan op de hoogte.

Daarnaast ben je ook onderdeel van het onboardingsproces van nieuwe collega’s. Je haalt de gegevens op van de startende collega, bestelt een laptop, zorgt voor het gebruiksklaar maken van de laptop en zorgt voor het aanvragen van een gebruikersaccount in Microsoft Entra.


Tot slot controleer je aan het eind van de dag of alle tickets zijn opgepakt en of ze op de juiste manier zijn verwerkt en afgehandeld.


Wie ben jij?

  • Je hebt een MBO 4 IT opleiding afgerond of je bent bijna afgestudeerd;

  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar;

  • Je bent communicatief vaardig en dienstverlenend ingesteld;

  • Je hebt werkervaring opgedaan in klantcontactwerkzaamheden;

  • Je bent woonachtig in de omgeving van Amersfoort of reist binnen ongeveer 30 minuten naar kantoor.

 

Meer over ons:

Mobility Invest Group (MIG) integreert alle vormen van duurzame mobiliteit (OV, elektrische auto, -step, -scooter en deelfiets etc.) tot één duurzame en creatieve oplossing. Dat doen wij door alle vormen van mobiliteit op een app en/of op een pas beschikbaar te stellen voor de zakelijke markt. Ook richten wij ons op duurzame CO2 mobiliteitsvraagstukken, gedragsverandering, het sociale domein, de consument en het vereenvoudigen van rittenregistratie en declaraties voor de klant en zijn werknemer.

Onder de Mobility Invest Group vallen een aantal (internationale) merklabels waaronder; Reisbalans, Dumoco, Dumoco International, WijMobiel en Ottimo.

Werk jij mee aan onze ‘way-to-zero’ voor 1 miljoen mensen?

We zien graag je reactie via onderstaande sollicitatiebutton.

of