
Backoffice Medewerker Klantrelaties
Functieomschrijving
Ben jij een energieke aanpakker die het beste werkt in een dynamische omgeving en enthousiast wordt van het oplossen van (complexe) klantvragen? Dan pas jij perfect in ons hechte Operations team, waar collegialiteit centraal staat. Als Backoffice Medewerker Klantrelaties ben jij de spil tussen klant en organisatie en houd je je dagelijks bezig met afwisselende werkzaamheden – geen dag is hetzelfde.
Bij Mobility Invest Group draait alles om samen doen, betrouwbaar, verbeteren. Je komt terecht in een snelgroeiende organisatie waar jouw ideeën écht gehoord worden en je de ruimte krijgt om te leren en impact te maken – of je nu ervaren bent of net begint. We zijn een erkend inclusief werkgever in Amersfoort: bij ons is iedereen welkom, ongeacht je achtergrond.
Wij bieden jou!
Een salaris van €2.600 tot €3.200 bruto per maand (op basis van 40 uur), afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
Dagelijks een verzorgde lunch, een eigen grand café met wekelijkse borrels, leuke teamuitjes en personeelsfeesten;
Een fijne werkomgeving op loopafstand van het centrum en station van Amersfoort;
Vitaliteit op de werkvloer: stoelmassages, een voetbal- en padelteam, en nog veel meer;
Nog meer goede arbeidsvoorwaarden, zoals een premievrij pensioen, een zakelijk ov-reiskaart (tweede klas), fietsvergoeding en opleidingsbudget om jezelf te blijven ontwikkelen;
Een open werkomgeving waarin samenwerken, humor en elkaar helpen vanzelfsprekend zijn;
Een informele organisatie waar je je welkom voelt. Wij geloven dat de kracht van diversiteit en inclusiviteit de kwaliteit van ons werk verhoogt.
Wat ga je doen?
Behandelen en analyseren van (complexe) klantvragen;
Oplossen van klantproblemen en bijdragen aan een optimale klanttevredenheid;
Samenwerken met de accountmanagers en andere afdelingen om de implementatie van nieuwe klanten zo soepel mogelijk te laten verlopen;
Klantcontact onderhouden op een professionele en klantgerichte manier, zowel via telefoon en e-mail als op locatie;
Verzorgen van de volledige inrichting van klanten in onze software en het bewaken van eventuele aanpassingen achteraf;
Verwerken en controleren van klantaanvragen en contracten in onze systemen.
Wie ben jij?
Je hebt MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
Je schakelt snel tussen systemen, collega’s en klanten en weet het overzicht te behouden;
Je bent zelfstandig en stressbestendig;
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands;
Je bent het liefst woonachtig in de regio Amersfoort of reist binnen ongeveer 30 minuten naar kantoor.
Meer over ons
Mobility Invest Group (MIG) integreert alle vormen van duurzame mobiliteit (OV, elektrische auto, -step, -scooter en deelfiets etc.) tot één duurzame en creatieve oplossing. Dat doen wij door alle vormen van mobiliteit op een app en/of op een pas beschikbaar te stellen voor de zakelijke markt. Ook richten wij ons op duurzame CO2 mobiliteitsvraagstukken, gedragsverandering, het sociale domein, de consument en het vereenvoudigen van rittenregistratie en declaraties voor de klant en zijn werknemer.
Onder de Mobility Invest Group vallen een aantal (internationale) merklabels waaronder; Reisbalans, Dumoco, Dumoco International, WijMobiel en Ottimo.
Werk jij mee aan onze ‘way-to-zero’ voor 1 miljoen mensen?
We zien je CV en motivatie graag tegemoet! Solliciteer eenvoudig via onderstaande button.
Heb je vragen over deze vacature of wil je even sparren? Stuur een berichtje of bel met Romy via +31 6 23 28 17 86. Ze helpt je graag verder!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!