Overslaan naar content

Teamlead Klant Contact Centrum

  • Op locatie, Hybride
    • Amersfoort, Utrecht, Nederland
  • € 5.000 - € 6.000 per maand
  • KCC

Functieomschrijving

Als Teamlead KCC ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van ons klantcontactteam. Jij zorgt ervoor dat ons team optimaal presteert en dat klanten een uitstekende service ervaren. Door coaching, procesverbetering en samenwerking met andere afdelingen draag jij bij aan een efficiënte en klantgerichte werkomgeving.

Dit ga je doen

·         Aansturen en coachen van het KCC-team, waarbij je zorgt voor een positieve en motiverende werksfeer.

·         Continu verbeteren van werkprocessen en implementeren van innovatieve klantcontactoplossingen.

·         Analyseren van klantfeedback en deze vertalen naar concrete verbeteringen.

·         Monitoren van prestaties en KPI’s en hierover rapporteren aan het management.

·         Samenwerken met andere afdelingen om de klantervaring te optimaliseren.

·         Zorgen voor actueel kennisbeheer, zodat het team altijd over de juiste informatie beschikt.

Wat breng jij mee?

✅ Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau.
✅ Minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een klantcontactomgeving of ervaring opgedaan in een werkomgeving waar jouw people skills en resultaatgerichtheid onmisbaar waren zoals de recruitment- of facilitaire branche.
✅ Ervaring met klantcontactsystemen en digitale servicekanalen.
✅ Je hebt affiniteit met procesverbetering en automatiseren
✅ Je bent communicatief sterk en hebt een  klantgerichte mindset.
✅ Ervaring met mobiliteit of reisservices is een pré.

 

Dit bieden we

We snappen het: je hebt waarschijnlijk meteen naar dit stukje gescrold. Geen probleem, hier is wat je wilt weten:

Salaris: €5.000 - €6.000 per maand (op basis van 40 uur).

Contract: 40 uur per week (32 uur per week bespreekbaar).

100% OV-vergoeding voor woon-werkverkeer.

Premievrij pensioen: zodat je als werknemer geen premie hoeft te betalen en de mogelijkheid hebt om zelf extra bij te leggen.

Persoonlijke ontwikkeling: budget voor trainingen en opleidingen.

Extra’s: dagelijks een lekkere lunch, gezellige borrels én een kantoor op loopafstand van station Amersfoort CS.

Vitaliteit: stoelmassages, een padel- en voetbalteam en meer.

Impact: jouw werk heeft directe invloed op onze online zichtbaarheid en klantgroei.

 

Kortom:

🎯 Een uitdagende en afwisselende functie binnen een innovatieve organisatie.

💡 Ruimte voor eigen initiatieven en procesverbetering.
📈 Ontwikkelingsmogelijkheden en trainingen om jezelf te blijven ontwikkelen.
🌍 De kans om bij te dragen aan duurzame mobiliteit.

Over Reisbalans

Wij zijn de Mobility Invest Group, met als grootste merk Reisbalans. Bij Reisbalans helpen we organisaties en werknemers slimmer en duurzamer reizen. Met onze software, app en mobiliteitskaart helpen we werknemers eenvoudig en duurzaam naar hun werk en afspraken te reizen, afgestemd op de persoonlijke behoeften van werknemers. Ze kunnen hun reizen makkelijk registreren en declareren. Bij Reisbalans werken 150 medewerkers. Ons Klant Contact Centrum (KCC) speelt hierin een cruciale rol, door klanten en reizigers dagelijks te ondersteunen met de beste service.


Interesse?

Klinkt dit als jouw volgende stap?
Kun jij niet wachten om ons KCC-team naar een hoger niveau te tillen? Stuur dan snel je CV en motivatie! We kijken uit naar je sollicitatie.

of